Mänguri lauaarvuti komplekt Ordi Gamer+ (Windows 10, klaviatuur, hiir, kõrvaklapid) + 24" LG monitor 903801511

Mänguri lauaarvuti komplekt Ordi Gamer+ (Windows 10, klaviatuur, hiir, kõrvaklapid) + 24" LG monitor 903801511 Ordi

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
999 €
1199 €
Säästad 200 €
-17%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Väga korralik lauaarvuti komplekt, mis sisaldab Core i3 protsessorit, kiiret SSD kõvaketast ja MSI GTX1060 videokaarti, millel on 3GB eraldiseisvat GDDR5 graafikamälu. See arvuti sobib igasuguseks multimeedia toiminguks ja on täiesti tõsiseltvõetav entusiasti tasemel arvutimängude jooksutamiseks. Igati hästi balanseeritud koduarvuti. Komplektis on kõik vajalik juba olemas (arvuti, klaviatuur, hiir, monitor ja kõrvaklapid) st. saad arvutit kohe kasutama hakata.

Arvuti tehniline kirjeldus:
• Protsessor Intel Core i3-8100
• 8GB DDR4 operatiivmälu
• MB Intel H310 kiibistik
• Graafikakaart 3GB MSI GTX1060 OC PCI-e
• 120GB SSD kõvaketas
• 1TB kõvaketas
• 10/100/1000Mbit võrgukaart
• EST klaviatuur ja optiline hiir
• Korpus Chieftec Scorpion GL-01B-OP, 500W PSU
• Kõrvaklapid Audio-Technica ATH-AVC200
• Operatsioonisüsteem Windows 10 Home 64 bit
• Müügigarantii 3 aastat

Monitori tehniline kirjeldus:
Tootja: LG
Mudel: 24MK430H-B
Diagonaal: 23.8"
Ekraanitüüp: LED/16:9
Resolutsioon: FullHD 1920×1080, IPS
Heledus: 250 cdm2
Vaatenurk: 178°/178°
Ühenduvus: HDMI, D-Sub
Värvus: Must
Garantii: 2 aastat

Spetsifikatsioonid

must

Olen mängija

8 GB DDR 4

Jah

Intel Core i3-8100

1 TB

Nvidia GeForce GTX1060 3GB

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.