Ordi Gamer Plus 904100397

Ordi Gamer Plus 904100397 Ordi

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
899 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Arvuti tehniline kirjeldus:
Protsessor Intel Core i5-9400F
Protsessori taktsagedus 2,9GHz
Protsessori vahemälu 9MB
Emaplaat Intel H310 kiibistik
Põhimälu 16GB
Mälu tüüp DDR4 2666 MHz
SSD 256GB
HDD 1TB
Videokaart Nvidia Geforce GTX1660 (GDDR5)
Videokaardi mälu 6GB
Videokaardi tüüp PCIe
Wifi-tugi Ei
LAN võrgukaart 10/100/1000
Kaardilugeja Ei
Meediaseade Ei
Meediakandjad Ei
DVD+/-R DL tugi Ei
Lightscribe Ei
Korpus Miditower DeepCool Tesseract Punane
Toiteplokk 500W
Helikaart 7.1 HD
Kõrvaklappide väljund 2
Mikrofoni sisend 2
USB liides front: 1 x USB 3.0, 1 x USB 2.0; rear: 2xUSB 2.0, 2xUSB 3.0
RJ-45 liides 1
DVI liides ei
VGA liides ei
HDMI liides 1
DP liides 3
eSATA liides Ei
PS2 1
LPT port ei
COM port ei
Hiir komplektis ei
Klaviatuur ei
Värvus Must/punane
Op-süsteem Windows 10 Home
Mõõdud 472x210x452 mm (s/l/k)
Müügigarantii 3 aastat

Spetsifikatsioonid

must

Intel Core i5-9400F

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.