PC KIT BRIX CMD-J4105/GB-BLCE-4105 GIGABYTE 890469556

PC KIT BRIX CMD-J4105/GB-BLCE-4105 GIGABYTE 890469556

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
137 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gigabyte GB-BLCE-4105. Keretüüp: UCFF, Toote tüüp: Mini PC Barebone (korpus koos emaplaadiga). Protsessori pesa: BGA 1090. Toetatud mälutüübid: DDR4-SDRAM, Mälukaardi pesade arv: 2, Maksimaalne sisemälu: 8 GB. Toetatud ketaste tüübid: HDD,SSD, Ketta liides: Jada ATA III. Ethernet LAN (RJ-45) pordid: 1. WiFi-standardid: Wi-Fi 5 (802.11ac), Bluetoothi versioon: 4.2. Toiteallikas: 65 W

Spetsifikatsioonid

HDD,SSD

2.5 "

1

Jada ATA III

Väline vahelduvvooluadapter

1

19 V

2,1 A

100 - 240 V

65 W

4.68cm

11.941cm

11.26cm

Jah

Ei

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

0 - 35 °C

-20 - 60 °C

Jah

Kensington

Jah

75 x 75,100 x 100 mm

UCFF

Must

Jah

4096 x 2160 pikslit

Intel

Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro x64

BGA 1090

Realtek ALC255

3

1

1

1

2.0a

1

1.2a

Jah

Jah

Jah

4.2

Realtek RTL8111HS

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2.0

1

Jah

Jah

Jah

Jah

1,50 GHz

4

4

14 nm

2,50 GHz

10 W

Intel® Celeron®

J4105

SO-DIMM

2

8 GB

2400 MHz

DDR4-SDRAM

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.