PC KIT BRIX CMD-J4105/GB-BLCE-4105 GIGABYTE 890469556

PC KIT BRIX CMD-J4105/GB-BLCE-4105 GIGABYTE 890469556

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
147 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gigabyte GB-BLCE-4105. Protsessori perekond: Intel® Celeron®, Protsessori mudel: J4105, Protsessori sagedus: 1,50 GHz. Mälupesa tüüp: SO-DIMM, Maksimaalne sisemälu: 8 GB, Toetatud mälu taktsagedused: 2400 MHz. Toetatud ketaste tüübid: HDD,SSD, Toetatud ketaste suurused: 2.5", Ketta liides: Jada ATA III. Graafikaadapteri perekond: Intel, Maksimaalne resolutsioon: 4096 x 2160 pikslit. WiFi-standardid: Wi-Fi 5 (802.11ac), LAN-kontroller: Realtek RTL8111HS

Spetsifikatsioonid

HDD,SSD

Jada ATA III

2.5 "

1

Väline vahelduvvooluadapter

1

19 V

2,1 A

100 - 240 V

65 W

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

0 - 35 °C

-20 - 60 °C

75 x 75,100 x 100 mm

Jah

Kensington

UCFF

Jah

Must

Jah

Intel

4096 x 2160 pikslit

BGA 1090

Realtek ALC255

Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro x64

3

1

1

2.0a

1

1

1.2a

Jah

Jah

Realtek RTL8111HS

Jah

4.2

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

4.68cm

11.941cm

11.26cm

2.0

1

Jah

1,50 GHz

14 nm

2,50 GHz

4

4

10 W

Intel® Celeron®

J4105

SO-DIMM

2

8 GB

2400 MHz

DDR4-SDRAM

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.