AOC Gaming G2460FQ PC lamekuvar 61 cm (24") Full HD LED Lame Matt Must 890005523

AOC Gaming G2460FQ PC lamekuvar 61 cm (24") Full HD LED Lame Matt Must 890005523

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

AOC Gaming G2460FQ. Ekraani diagonaal: 61 cm (24"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 1 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 170°, Vaatenurk, vertikaalne: 160°. Sisseehitatud kõlar(id). VESA paigaldamine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

350 cd/m²

16:9

Full HD

LED

Lame

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

144 Hz

16,78 miljonit värvi

W-LED

1080p

16:9

80000000:1

350 cd/m²

61 cm

276 x 276 mm

330 MHz

30 - 160 kHz

50 - 146 Hz

53.136cm

29.889cm

30 - 160 kHz

50 - 146 Hz

24

1920 x 1080

Matt

TN

1 ms

170 °

160 °

0 - 40 °C

-25 - 55 °C

10 - 85 protsenti

5 - 93 protsenti

51.14cm

21.1cm

40.04cm

4.16kg

39.69cm

7.82cm

55.14cm

Mängimine

Jah

Kuld

Must

Must

Hg (elavhõbe), Pb (plii)

50000 h

Jah

TCO'6, TÜV GS, TÜV Bauart, CE, FCC, GOST, ISO, ISO 9241-307

Must

Ei

Ei

Jah

Jah

Ei

2

4 W

Ei

1

1

Jah

1

1

1.4

1.2

3,5 mm

Jah

Jah

1

Jah

Jah

Jah

100 x 100 mm

Kensington

Jah

-5 - 20 °

Jah

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi

16

Jah

22,7 W

0,31 W

0,22 W

50 - 60 Hz

Ei

100 - 240 V

44 kWh

B

Jah

Jah

Vahelduvvool, Audio (3.5mm), DVI, DisplayPort, HDMI, VGA

1,8 m

1,8 m

1,8 m

1,8 m

1,8 m

12.7cm

Karp

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.