Asus Gaming LCD VP248QG 24 ", TN, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 1 ms, 250 cd 890598062

Asus Gaming LCD VP248QG 24 ", TN, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 1 ms, 250 cd 890598062 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS VP248QG. Ekraani diagonaal: 61 cm (24"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 1 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 170°, Vaatenurk, vertikaalne: 170°. Sisseehitatud kõlar(id). VESA paigaldamine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

16:9

Ei

Full HD

Lame

1000:1

16,78 miljonit värvi

61 cm

0,277 x 0,277 mm

24 - 84 kHz

48 - 75 Hz

24

1920 x 1080

Matt

TN

1 ms

170 °

170 °

Jah

Ei

Ei

2

3 W

13.5cm

Mängimine

Jah

Jah

UL/cUL, Energy Star®, VCCI, CE, MEPS, CCC, BSMI, CEL level 1, RCM, CB, WHQL (Windows 7, Windows 10, Windows 8.1), TUV Flicker-free , PSE, J-MOSS, PSB, KC , ErP, TUV Low Blue Light, FCC, WEEE, KCC, eStandby, RoHS

Must

Jah

Jah

Jah

Jah

100 x 100 mm

Kensington

Jah

-5 - 20 °

Ei

1

1

Jah

1

Ei

1

27 W

0,5 W

0,5 W

50 - 60 Hz

100 - 240 V

57.11cm

19.94cm

40.58cm

3.6kg

2.95kg

34.15cm

5.17cm

57.11cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.