ASUS MG28UQ 28" 4K Ultra HD Must PC lamekuvar 890156851

ASUS MG28UQ 28" 4K Ultra HD Must PC lamekuvar 890156851

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
422 €
Hobby Hall



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS MG28UQ. Ekraani diagonaal: 71,1 cm (28"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD. Ekraan: LCD. Reaktsiooniaeg: 1 ms, Vaatenurk, horisontaalne: 170°, Vaatenurk, vertikaalne: 160°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

4K Ultra HD

3840 x 2160

100000000:1

1,073 miljardit värvi

71,1 cm

87 - 134 kHz

40 - 60 Hz

Jah

28

3840 x 2160

1 ms

170 °

160 °

66.026cm

23.34cm

56.6cm

8kg

38.067cm

6.74cm

66.026cm

Jah

HDMI,USB

Jah

1,073 miljardit värvi

Mängimine

Must

LCD

Ei

1

3,5 mm

Jah

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

3.0 (3.1 Gen 1)

3

Ei

1

Jah

Jah

15cm

Kensington

100 x 100 mm

Jah

Jah

Jah

-5 - 20 °

Jah

-60 - 60 °

0,5 W

62,9 W

0,5 W

100-240 V

22.4cm

Hobby Hall

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.