Asus VK278Q 27 ", TN, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 2 ms, 300 cd 999811797

Asus VK278Q 27 ", TN, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 2 ms, 300 cd 999811797 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
269 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Asus VK278Q 27 ", TN, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 2 ms, 300 cd/m², Black

Spetsifikatsioonid

6.5 kg

Signal Input : HDMI ,D-Sub,DisplayPort,DVI-D PC Audio Input : 3.5mm Mini-Jack AV Audio Input : HDMI Earphone jack : 3.5mm Mini-Jack

Trace Free Technology SPLENDID Video Intelligence Technology SPLENDID Video Preset Modes : 6 Modes Skin-Tone Selection : 3 Modes Color Temperature Selection : 4 Modes Picture-in-Picture Webcam(Built-in) 2.0M Pixel(Rotatable)

300 cd/㎡

10000000:1

1920 x 1080

2ms

36

must

Trace Free Technology SPLENDID Video Intelligence Technology SPLENDID Video Preset Modes : 6 Modes Skin-Tone Selection : 3 Modes Color Temperature Selection : 4 Modes Picture-in-Picture Webcam(Built-in) 2.0M Pixel(Rotatable)

0.311mm

Stereo Speakers : 3W x 2 Stereo RMS

27

170°(H)/160°(V)

DVI cable VGA cable Audio cable Power cord USB cable Quick start guide Support CD (LifeFrame2) Warranty Card

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele väljastuspunkti, Smarteni Logistikakeskusesse
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.