Zowie LED 24" RL2455 Gaming 0.276 FULLHD 1920x1080p 12M:1 (typ 1000:1) 250cd 170/160 1ms VGA/DVI/2xHDMI, Flicker-free, c:Black 890444242

Zowie LED 24" RL2455 Gaming 0.276 FULLHD 1920x1080p 12M:1 (typ 1000:1) 250cd 170/160 1ms VGA/DVI/2xHDMI, Flicker-free, c:Black 890444242

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
161 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ZOWIE RL2455. Ekraani diagonaal: 61 cm (24"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED. Ekraan: LED. Reaktsiooniaeg: 1 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 170°, Vaatenurk, vertikaalne: 160°. Sisseehitatud kõlar(id). VESA paigaldamine. Energy Star sertifikaat. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

Ei

Full HD

LED

Lame

1000:1

12000000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

16:9

61 cm

0,276 x 0,276 mm

30 - 83 kHz

1080p

50 - 76 Hz

53.136cm

Jah

29.889cm

LED

24

1920 x 1080

TN

1 ms

170 °

160 °

Ei

Ei

Jah

2

4 W

Jah

Jah

TÜV GS, CE, ISO 9241-307, TCO 5.2

Vahelduvvool, DVI, VGA

Jah

Jah

LED

Ei

1

Ei

1

2

Jah

Jah

1

Jah

100 x 100 mm

Ei

Jah

Jah

-5 - 15 °

Jah

17

0,5 W

20 W

47/63 Hz

90-264 V

-20 - 60 °C

5 - 40 °C

20 - 90 protsenti

10 - 90 protsenti

57.9cm

18.9cm

43.5cm

4.1kg

35cm

6.3cm

57.9cm

Mängimine

Hall

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.