Benq SW2700PT 27 ", IPS, QHD, 2560 x 1440 pixels, 16:9, 5 ms, 350 cd 999874327

Benq SW2700PT 27 ", IPS, QHD, 2560 x 1440 pixels, 16:9, 5 ms, 350 cd 999874327 BenQ

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
699 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Benq SW2700PT. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1440 pikslit, HD tüüp: 2K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED. Ekraan: LED. Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

350 cd/m²

2K Ultra HD

16:9

1000:1

16:9

LED

LED

1,073 miljardit värvi

50 - 76 Hz

99 protsenti

20000000:1

27

2560 x 1440

IPS

5 ms

178 °

178 °

0,3 W

36,7 W

0,5 W

90 - 264 V

LED

1

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

3

Jah

Jah

Jah

1

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

13cm

Jah

17

100 x 100 mm

Jah

Jah

-35 - 35 °

Jah

-3,5 - 20 °

Jah

Ei

65.28cm

32.28cm

9.17kg

56.67cm

8.3kg

39.67cm

21.14cm

65.28cm

10 - 90 protsenti

5 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 90 protsenti

Graphics design

TUV GS, CE, ISO9241-307

Must

Jah

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.