Dell E2318HN 23 ", IPS, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 8 ms, 250 cd 890194784

Dell E2318HN 23 ", IPS, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 8 ms, 250 cd 890194784

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DELL E Series E2318HN. Ekraani diagonaal: 58,4 cm (23"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: IPS, Ekraan: LED, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Ekraani heledus: 250 cd/m², Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. VESA paigaldamine. Energy Star sertifikaat. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Full HD

IPS

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

Ei

Lame

5 ms

58,4 cm

0,265 x 0,265 mm

50.918cm

28.643cm

85 protsenti

96 punkti tolli kohta

23

1920 x 1080

8 ms

178 °

178 °

LED

Ei

Ei

Ei

-20 - 60 °C

5 - 90 protsenti

0 - 5000 m

0 - 12192 m

0 - 40 °C

10 - 80 protsenti

Jah

Kuld

RoHS, TCO

Must

Ei

Ei

E2318HN

Ei

Ei

1

1

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

100 x 100 mm

Jah

-5 - 21 °

50/60 Hz

1,5 A

0,3 W

20 W

25 W

100-240 V

54 kWh

54.48cm

18cm

41.5cm

3.17kg

32.2cm

5.343cm

54.48cm

HDMI,VGA

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.