Dell LCD U2719D(27") 890498723

Dell LCD U2719D(27") 890498723

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DELL UltraSharp U2719D. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1440 pikslit, HD tüüp: Quad HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat

Spetsifikatsioonid

Quad HD

Ei

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

LED

Lame

1000:1

2560 x 1440

68,5 cm

16,78 miljonit värvi

16:9

16:9

5 ms

60 Hz

0,233 x 0,233 mm

30 - 90 kHz

56 - 76 Hz

Jah

59.674cm

Jah

33.566cm

68.47cm

99 protsenti

109 punkti tolli kohta

99 protsenti

27

2560 x 1440

Matt

IPS

8 ms

178 °

178 °

30 W

0,3 W

50/60 Hz

0,3 W

100 - 240 V

61,61 kWh

Jah

Jah

Kuld

TCO Certified Displays, RoHS und China Energy Label CEL

Kodu

1

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

Jah

USB Type-B

Jah

1

4

2

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

13cm

Jah

Jah

-90 - 90 °

Jah

-40 - 40 °

Jah

-5 - 21 °

61.221cm

18cm

52.02cm

5.96kg

3.92kg

35.5cm

3.9cm

61.221cm

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

10 - 80 protsenti

5 - 90 protsenti

0 - 5000 m

0 - 12192 m

Ei

Ei

Ei

DisplayPort,HDMI,USB

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.