MONITOR LCD 24" P2419H IPS/210-APWU DELL 890454602

MONITOR LCD 24" P2419H IPS/210-APWU DELL 890454602

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
164 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DELL P2419H. Ekraani diagonaal: 60,5 cm (23.8"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

Full HD

Ei

LED

Lame

16:9

1000:1

1920 x 1080 (HD 1080)

92 punkti tolli kohta

16:9

5 ms

52.704cm

29.646cm

60.452cm

0,275 x 0,275 mm

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

72 protsenti

23.8

1920 x 1080

Matt

IPS

8 ms

178 °

178 °

18 W

0,3 W

50/60 Hz

100-240 V

Ei

Ei

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

10 - 90 protsenti

0 - 12192 m

0 - 5000 m

Ei

Ei

Ei

1

Jah

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

1

4

1

1

Ei

Jah

100 x 100 mm

Jah

Jah

13cm

Jah

-90 - 90 °

Jah

-45 - 45 °

Jah

-5 - 21 °

Jah

8

10,100,1000 Mbit/s

1

Jah

53.78cm

16.6cm

48.61cm

5.25kg

3.26kg

32.22cm

4.28cm

53.78cm

Jah

Jah

CECP, CEC, EuP

Jah

Kuld

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.