Dell UltraSharp 27 InfinityEdge Monitor | U2717D - 68.6cm(27") Black EUR 890440357

Dell UltraSharp 27 InfinityEdge Monitor | U2717D - 68.6cm(27") Black EUR 890440357

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
559 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DELL UltraSharp U2717D. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1440 pikslit, HD tüüp: Wide Quad HD, Ekraani tehnoloogia: IPS, Ekraan: LED, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Ekraani heledus: 350 cd/m², Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Wide Quad HD

IPS

2560 x 1440

1000:1

16,78 miljonit värvi

Ei

6 ms

68,5 cm

0,233 x 0,233 mm

30 - 88 kHz

50 - 75 Hz

56.974cm

33.567cm

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p,1440p

99 protsenti

Lame

27

2560 x 1440

Matt

8 ms

178 °

178 °

LED

Ei

Ei

Ei

Ei

Jah

Kuld

TCO, RoHS

61.13cm

20.03cm

54.02cm

4.5kg

35.56cm

4.83cm

61.13cm

Must

Jah

1

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

1

4

2

1

Jah

Jah

Ei

Jah

13cm

Jah

100 x 100 mm

Jah

0 - 90 °

Jah

Jah

Jah

0 - 180 °

0,5 W

26 W

50/60 Hz

74 W

0,3 W

1,7 A

100-240 V

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

10 - 80 protsenti

5 - 90 protsenti

0 - 5000 m

0 - 12192 m

7.3kg

Jah

Vahelduvvool, DisplayPort, USB

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.