DELL UP2718Q 27" Business/4K Panel IPS 3840x2160 16:9 890208806

DELL UP2718Q 27" Business/4K Panel IPS 3840x2160 16:9 890208806

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1510 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DELL UltraSharp UP2718Q. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED. Ekraan: LCD. Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Toote värv: Must, Hõbe

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

LED

1000:1

1,073 miljardit värvi

68,5 cm

163 punkti tolli kohta

16:9

480p,576p,720p,1080i,1080p,2160p

3840 x 2160

0,155 x 0,155 mm

6 ms

30 - 140 kHz

24 - 75 Hz

W-LED

59.674cm

33.566cm

Jah

100 protsenti

27

3840 x 2160

Matt

IPS

8 ms

178 °

178 °

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

1,8 A

120 W

90 W

0,5 W

50/60 Hz

100-240 V

RoHS, BFR/PVC

0 - 35 °C

10 - 80 protsenti

0 - 5000 m

-20 - 60 °C

5 - 90 protsenti

0 - 12192 m

Jah

100 x 100 mm

Jah

14.5cm

Jah

90 - 90 °

Jah

-45 - 45 °

Jah

-5 - 21 °

Jah

Jah

Ei

Jah

USB Type-B

2

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

4

1

2

1

Jah

Ei

2.02kg

62.64cm

20.03cm

54.71cm

8.4kg

1.379cm

1.379cm

1.759cm

5.98kg

36.911cm

6.44cm

62.64cm

LCD

Jah

Vahelduvvool, DisplayPort, HDMI, Mini DisplayPort, USB

Jah

Jah

Jah

Home & Office

Must/hõbedane

Must, Hõbe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.