Fujitsu B27-8 TE Pro LED display 68,6 cm (27") Full HD Lame Hall 890526990

Fujitsu B27-8 TE Pro LED display 68,6 cm (27") Full HD Lame Hall 890526990 Fujitsu

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Fujitsu B27-8 TE Pro. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED. Ekraan: LED. Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud kõlar(id). Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

300 cd/m²

Ei

Full HD

LED

640 x 480 (VGA),800 x 600 (SVGA),1024 x 768 (XGA),1280 x 1024 (SXGA),1280 x 720 (HD 720),1440 x 900 (WXGA+),1680 x 1050 (WSXGA+)

1000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

Lame

16:9

20000000:1

68,6 cm

0,311 x 0,311 mm

30 - 82 kHz

33.6cm

56 - 76 Hz

59.7cm

Jah

27

1920 x 1080

IPS

5 ms

178 °

178 °

62.13cm

36.94cm

38.8cm

6.72kg

4.34kg

36.89cm

6.28cm

62.13cm

Jah

Vahelduvvool, DisplayPort, USB

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Ei

2

4 W

Ei

Jah

Jah

13cm

Kensington

Jah

Jah

0 - 345 °

Jah

-5 - 35 °

0 - 35 °

-5 - 0 °

Araabia keel, Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Tšehhi keel, Taani, Hollandi, Inglise keel, Soome, Prantsuse keel, Itaalia, Jaapani keel, Norra, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi, Türgi keel

Jah

5 - 35 °C

10 - 85 protsenti

Ei

Jah

1

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

USB Type-B

1

2

1

Jah

3.0 (3.1 Gen 1)

1

Jah

Jah

Ei

Ei

50 - 60 Hz

0,27 W

25 W

100 - 240 V

57,1 kWh

A+

LED

Jah

TÜV Flicker Free Certified, TÜV Low Blue Light Certified

Plast

Kuld

Hall

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.