LED 24" FULLHD 246V5LSB 1920x1080p 16:9 10M:1 (typ 1000:1) 250cd 5ms 170/160 VGA/DVI-D, "EPEAT Silver", c:Black 890237205

LED 24" FULLHD 246V5LSB 1920x1080p 16:9 10M:1 (typ 1000:1) 250cd 5ms 170/160 VGA/DVI-D, "EPEAT Silver", c:Black 890237205

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

250cd/m²

Full HD

TFT

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

16.78 million colours

16:9

N

10000000:1

0.277 x 0.277mm

16:9

61cm

30 - 83kHz

Y

1080p

56 - 75Hz

53.136cm

29.889cm

Y

W-LED

LCD

24

1920 x 1080

5ms

170°

160°

N

N

N

N

BSMI, Marca CE, cETLus, FCC Clase B, GOST, PSB, SASO, SEMKO, Certificado TCO, TUV/ISO9241-307, WEEE

Y

Silver

Kensington

Y

100 x 100mm

-5 - 20°

Y

CHI (SIMPL),DEU,ESP,FRE,ITA,POR,RUS,TUR

13.1cm

0.5W

20.12W

50/60Hz

0.3W

100 - 240V

56.5cm

23.8cm

43.5cm

4.65kg

4.22kg

35.4cm

6.3cm

56.5cm

30.000h

1

1

Y

-20 - 60°C

0 - 40°C

20 - 80%

20 - 80%

Black

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.