Philips Brilliance 271S7QJMB/00 27" Full HD LED Lame Must PC lamekuvar 890330118

Philips Brilliance 271S7QJMB/00 27" Full HD LED Lame Must PC lamekuvar 890330118

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Ei

Ei

70000 h

Ei

LED

Full HD

16:9

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

Lame

20000000:1

68,6 cm

0,311 x 0,311 mm

30 - 83 kHz

56 - 76 Hz

59.79cm

33.63cm

Jah

Jah

Jah

W-LED

Jah

27

1920 x 1080

IPS

5 ms

178 °

178 °

Jah

Jah

25.2cm

0,3 W

15,5 W

50/60 Hz

100-240 V

32 kWh

A+

Jah

Ei

4 W

Ei

2

BSMI, cETLus, CE Mark, FCC Class B, SEMKO, TUV Ergo, TUV/GS, WEEE, EAC, TCO certified

Jah

Kuld

61.4cm

25.7cm

51.3cm

7.18kg

4.87kg

37.2cm

5.6cm

61.4cm

-20 - 60 °C

0 - 40 °C

20 - 80 protsenti

0 - 3658 m

0 - 12192 m

Ei

1

1

Jah

Jah

Jah

1

Ei

Ei

Jah

Võimsus

Jah

Jah

11.5cm

Kensington

100 x 100 mm

Jah

Jah

0 - 90 °

-5 - 20 °

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi, Türgi keel, Ukraina

Jah

Jah

-175 - 175 °

20

Jah

Jah

Vahelduvvool, Audio (3.5mm), DisplayPort, HDMI, VGA

Jah

10,9 W

LCD

Home & office

25 protsenti

Must

Hg (elavhõbe), Pb (plii)

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.