Philips 273V7QDAB/00 PC lamekuvar 68,6 cm (27") Full HD LED Lame Must 890496410

Philips 273V7QDAB/00 PC lamekuvar 68,6 cm (27") Full HD LED Lame Must 890496410

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Ei

Full HD

LED

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

Lame

10000000:1

SmartContrast

68,6 cm

0,311 x 0,311 mm

82 punkti tolli kohta

30 - 83 kHz

56 - 76 Hz

59.789cm

33.631cm

60 Hz

Jah

Jah

Jah

Jah

W-LED

Jah

27

1920 x 1080

IPS

5 ms

178 °

178 °

Jah

Jah

Ei

Ei

50000 h

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

0 - 3658 m

0 - 12192 m

Ei

Jah

Kõrgust reguleeriv alus

VGA

Home & office

Must

Hg (elavhõbe), Pb (plii)

Must

Ei

1

1

1

Jah

Jah

1

0,5 W

15,4 W

50/60 Hz

0,5 W

100-240 V

33 kWh

A+

61.2cm

22.7cm

45.3cm

4.5kg

4.04kg

36.7cm

4.5cm

61.2cm

LED

13.4cm

Jah

Ei

Ei

2

4 W

Jah

Operatsioon, Ootel

Jah

Jah

Ei

Kensington

100 x 100 mm

Jah

-5 - 20 °

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi, Türgi keel, Ukraina

Jah

21

Jah

Hõbe

CU, SEMKO, cETLus, TUV/\nISO9241-307, WEEE, TCO , CE,\nFCC Class B, ICES-003, RCM, KCC,\nBSMI

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.