MONITOR LCD 34" IPS/34WK650-W LG 890360599

MONITOR LCD 34" IPS/34WK650-W LG 890360599 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
374 €
WOW!



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 34WK650-W. Ekraani diagonaal: 86,4 cm (34"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1080 pikslit, HD tüüp: UltraWide Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 21:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud kõlar(id). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Toote värv: Must, Valge

Spetsifikatsioonid

300 cd/m²

Ei

LED

Lame

1000:1

2560 x 1080

21:9

87 cm

89 protsenti

0,312 x 0,312 mm

16,78 miljonit värvi

Mega kontrast

240 cd/m²

30 - 90 kHz

56 - 75 Hz

Jah

99 protsenti

Jah

Jah

UltraWide Full HD

34

2560 x 1080

IPS

5 ms

178 °

178 °

Ei

Jah

42 W

0,5 W

0,3 W

50 - 60 Hz

100 - 240 V

55 kWh

A

Maxx

Jah

Jah

Ei

Jah

10 W

2

Ei

1

Jah

3,5 mm

2

Jah

Jah

Ei

1

Jah

100 x 100 mm

11cm

Jah

-5 - 15 °

Jah

Jah

82.56cm

23cm

46.07cm

7.6kg

5.9kg

36.981cm

5.12cm

82.56cm

Jah

Laiendatud polüstüreen (EPS)

49cm

Vahelduvvool, HDMI

Hõbe

UL (cUL), TUV, FCC-B, CE, EPA 7.0, Erp, Windows10

Must, Valge

WOW!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.