MONITOR LCD 22" S22F350FHU/LS22F350FHUXEN SAMSUNG 999854062

MONITOR LCD 22" S22F350FHU/LS22F350FHUXEN SAMSUNG 999854062

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
107 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung S22F350FHU. Ekraani diagonaal: 55,9 cm (22"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: TN, Ekraan: LED, Reaktsiooniaeg: 5 ms, Ekraani heledus: 200 cd/m², Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 170°, Vaatenurk, vertikaalne: 160°. VESA paigaldamine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

200 cd/m²

Full HD

TN

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

Ei

Mega kontrast

47.664cm

60 Hz

26.811cm

72 protsenti

Lame

150 cd/m²

LED

22

1920 x 1080

5 ms

170 °

160 °

Ei

1

1

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Ei

Ei

Must

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64

Jah

Jah

Ei

75 x 75 mm

Jah

Jah

-1 - 22 °

1,5 m

Jah

Jah

Jah

Jah

10 - 40 °C

10 - 80 protsenti

0,3 W

25 W

20 W

0,3 W

0,3 W

100-240 V

29 kWh

A

50.86cm

20.65cm

39.54cm

2.8kg

2.3kg

30.2cm

8.01cm

50.86cm

36.3cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.