MONITOR LCD 24" P2415Q IPS/210-ADYV DELL 999814077

MONITOR LCD 24" P2415Q IPS/210-ADYV DELL 999814077

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
389 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DELL P2415Q. Ekraani diagonaal: 60,5 cm (23.8"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: IPS, Ekraan: LED, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Ekraani heledus: 300 cd/m², Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

4K Ultra HD

IPS

3840 x 2160

1000:1

1,073 miljardit värvi

16:9

2000000:1

16:9

60,5 cm

0,137 x 0,137 mm

Jah

52.704cm

29.646cm

23.8

3840 x 2160

Matt

8 ms

178 °

178 °

8.68kg

Ei

Ei

50/60 Hz

90 W

1,8 A

0,5 W

45 W

100 - 240 V

LED

RoHS, TCO Displays

Jah

Kuld

Must

Jah

Jah

Jah

Jah

100 x 100 mm

Jah

Jah

Jah

1

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

4

2

1

Jah

Jah

Ei

10 - 80 protsenti

-20 - 60 °C

0 - 35 °C

5 - 90 protsenti

0 - 5000 m

0 - 12192 m

56.664cm

20.5cm

36.953cm

3.34kg

33.606cm

4.693cm

56.664cm

Ei

Vahelduvvool, USB

Jah

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.