MONITOR LCD 24" XB241HBMIPR/BLACK UM.FX1EE.001 ACER 999974588

MONITOR LCD 24" XB241HBMIPR/BLACK UM.FX1EE.001 ACER 999974588

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
412 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Acer XB241Hbmipr, Predator. Ekraani diagonaal: 61 cm (24"), Ekraani heledus: 350 cd/m², Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. RMS-nimivõimsus: 2 W. Toote värv: Must, Punane. Kaabliluku pesa: Kensington, VESA-paigaldusliidesed: 100 x 100 mm, Pöördenurga ulatus: -60 - 60°. Võimsustarve (ooterežiim): 0,5 W, Võimsustarve (tüüpiline): 28 W, Aastane energiakulu: 52 kWh

Spetsifikatsioonid

350 cd/m²

Full HD

TN+Film

16,78 miljonit värvi

16:9

Ei

100000000:1

16:9

61 cm

0,276 x 0,276 mm

53.1cm

29.9cm

LCD

24

1920 x 1080

1 ms

170 °

160 °

Jah

Ei

Ei

2

2 W

6.31kg

39.2cm

26.8cm

56.7cm

Must, Punane

Ei

1

1

Ei

Jah

Ei

Kensington

Jah

15cm

Jah

100 x 100 mm

Jah

-60 - 60 °

Jah

-5 - 35 °

Jah

0 - 90 °

0,5 W

28 W

50/60 Hz

0,45 W

100-240 V

52 kWh

C

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.