LG 32GK850F-B PC lamekuvar 80 cm (31.5") 2560 x 1440 pikslit Wide Quad HD LED Lame Matt Must 890462573

LG 32GK850F-B PC lamekuvar 80 cm (31.5") 2560 x 1440 pikslit Wide Quad HD LED Lame Matt Must 890462573 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
437 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 32GK850F-B. Ekraani diagonaal: 80 cm (31.5"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1440 pikslit, HD tüüp: Wide Quad HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani pind: Matt, Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

71.521cm

27.22cm

60.39cm

8.3kg

6.5kg

42.39cm

5.71cm

71.521cm

400 cd/m²

Wide Quad HD

3000:1

LED

16:9

Lame

16:9

80 cm

144 Hz

80 protsenti

0,272 x 0,272 mm

Mega kontrast

1 ms

30 - 240 kHz

24 - 144 Hz

Ei

Jah

16,78 miljonit värvi

2560 x 1440

70.842cm

95 protsenti

39.848cm

31.5

2560 x 1440

Matt

VA

5 ms

178 °

178 °

Jah

Jah

Gold

UL(cUL), TUV, FCC-B, CE, ErP, Windows (Win10), CCC,KC

Jah

Mängimine

Jah

Must

44 W

0,5 W

50 - 60 Hz

0,3 W

100 - 240 V

57 kWh

A

2

Jah

Jah

2.0a

Jah

3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1)

2

1

3,5 mm

USB Type-B

1

1.2

Ei

1

-20 - 20 °

Jah

Jah

17

Jah

Jah

Jah

11cm

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Saksa keel, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi, Ukraina keel

-5 - 15 °

Jah

100 x 100 mm

0 - 90 °

Ei

Jah

Ei

Jah

Jah

51.6cm

Jah

DisplayPort,HDMI,USB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.