Philips V Line 223V5LSB2/10 LED display 54,6 cm (21.5") Full HD Lame Must 890325230

Philips V Line 223V5LSB2/10 LED display 54,6 cm (21.5") Full HD Lame Must 890325230 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips V Line 223V5LSB2/10. Ekraani diagonaal: 54,6 cm (21.5"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED. Ekraan: LED. Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 90°, Vaatenurk, vertikaalne: 65°. VESA paigaldamine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

200 cd/m²

16:9

Ei

Full HD

LED

Lame

1920 x 1080 (HD 1080)

600:1

16,78 miljonit värvi

W-LED

16:9

10000000:1

54,6 cm

0,248 x 0,248 mm

30 - 83 kHz

56 - 76 Hz

47.664cm

26.811cm

Jah

Jah

Jah

21.5

1920 x 1080

TFT/S-PVA

5 ms

90 °

65 °

Ei

Separate sync

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Ei

Ei

100 protsenti

1920 x 1080 @ 60 Hz

LED

Kodu

Jah

Silver

Must

30000 h

BSMI, CE Mark, FCC Class B, GOST, PSB, SASO, SEMKO, TUV/ISO9241-307, cETLus, WEEE

BSMI, CE Mark, FCC Class B, GOST, PSB, SASO, SEMKO, TUV/ISO9241-307, cETLus, WEEE

Must

Ei

1

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

100 x 100 mm

Kensington

Jah

-5 - 20 °

Ei

Jah

Lihtsustatud hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Türgi keel, Ukraina keel

18

Jah

Võimsus

Ei

15,61 W

0,5 W

0,5 W

50 - 60 Hz

100 - 240 V

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

20 - 80 protsenti

0 - 3658 m

0 - 12192 m

50.3cm

21.3cm

37.6cm

2.61kg

2.35kg

31.6cm

5cm

50.3cm

Jah

10.7cm

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.