Philips 243S7EYMB 890232619

Philips 243S7EYMB 890232619 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips S Line 243S7EYMB/00. Ekraani diagonaal: 60,5 cm (23.8"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud kõlar(id). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

16:9

Ei

Full HD

LED

Lame

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

60 Hz

16,78 miljonit värvi

W-LED

16:9

20000000:1

60,5 cm

SmartContrast

0,275 x 0,275 mm

93 punkti tolli kohta

30 - 83 kHz

56 - 76 Hz

52.7cm

Jah

29.65cm

Jah

Jah

23.8

1920 x 1080

IPS

5 ms

178 °

178 °

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

2

4 W

Ei

1

Jah

1

1.2

Jah

Jah

Ei

Ei

Ei

1

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

0 - 3658 m

0 - 12192 m

50/60 Hz

14,1 W

0,5 W

0,3 W

20 W

10,5 W

100 - 240 V

29 kWh

A

54cm

20.2cm

48.3cm

5kg

3.1kg

32.5cm

4.5cm

54cm

Jah

Jah

Jah

13cm

100 x 100 mm

Kensington

Jah

-5 - 25 °

Jah

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi, Türgi keel, Ukraina

Jah

Jah

Jah

90 - 90 °

Jah

-175 - 175 °

21

Jah

Vahelduvvool, Audio (3.5mm), DisplayPort, VGA

19.9cm

Karp

Jah

100 protsenti

1920 x 1080 @ 60 Hz

Kodu

Jah

Jah

Hg (elavhõbe), Pb (plii)

70000 h

Jah

CE Mark, FCC Class B, SEMKO, cETLus, CU-EAC, TCO Certified, EPA, WEEE, UKRAINIAN, ICES-003, TUV/ISO9241-307, PSB, TUV Cert. — blue light cut-off

Must

Jah

Must

Jah

Jah

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.