Philips 288P6LJEB 999811629

Philips 288P6LJEB 999811629 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips P Line 288P6LJEB/00. Ekraani diagonaal: 71,1 cm (28"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LCD. Ekraan: LCD. Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 170°, Vaatenurk, vertikaalne: 160°. Sisseehitatud kõlar(id). USB-jaoturi versioon: USB 2.0. VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Energy Star sertifikaat, Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

300 cd/m²

16:9

4K Ultra HD

LCD

1000:1

1,073 miljardit värvi

W-LED

16:9

50000000:1

0,16 x 0,16 mm

0,03 - 83 kHz

56 - 75 Hz

Jah

28

3840 x 2160

TFT-ekraan

5 ms

170 °

160 °

2

3 W

Jah

Ei

Ei

65.9cm

27.3cm

59.3cm

8.05kg

5.25kg

39.5cm

4.9cm

65.9cm

Jah

22.4cm

Jah

100 protsenti

3840 x 2160 @ 60 Hz

41 W

LCD

1

Jah

USB 2.0

4

1

1

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

15cm

100 x 100 mm

Kensington

Jah

90 - 90 °

-5 - 20 °

Jah

Lihtsustatud hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Türgi keel, Ukraina keel

-65 - 65 °

Jah

Operatsioon, Ootel

50,5 W

0,5 W

50 - 60 Hz

110 - 240 V

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

Must

Kodu

65 protsenti

Jah

Must

Kuld

CE Mark, FCC Class B, SEMKO, cETLus, BSMI, CU-EAC, TCO Certified, TUV/GS, TUV Ergo, EPA, PSB, WEEE, C-tick, UKRAINIAN, CECP, VCCI, KCC, PSE, KC, ICES-003, E-standby, J-MOSS

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.