Philips E Line 278E8QJAB/00 LED display 68,6 cm (27") 1920 x 1080 pikslit Full HD Kumer Läige Must 890831703

Philips E Line 278E8QJAB/00 LED display 68,6 cm (27") 1920 x 1080 pikslit Full HD Kumer Läige Must 890831703 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips E Line 278E8QJAB/00. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani pind: Läige, Reaktsiooniaeg: 4 ms, Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud kõlar(id). Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

Full HD

Ei

16:9

LED

Kumer

16:9

1920 x 1080 (HD 1080)

3000:1

68,6 cm

16,78 miljonit värvi

W-LED

20000000:1

0,311 x 0,311 mm

54 - 84 kHz

49 - 75 Hz

59.79cm

33.63cm

54 - 84 kHz

49 - 75 Hz

Jah

Jah

104 protsenti

Jah

27

1920 x 1080

Läige

VA

4 ms

178 °

178 °

31,8 W

0,5 W

0,5 W

50/60 Hz

100 - 240 V

50 kWh

B

18.6cm

Jah

Vahelduvvool, HDMI, VGA

Karp

Jah

Jah

6 W

Ei

Ei

2

Ei

Ei

Separate sync,Sync-on-green (SOG)

Jah

1

Ei

1

1

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

1

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

0 - 3658 m

0 - 12192 m

62cm

18.9cm

47cm

4.8kg

4.57kg

36.5cm

6.8cm

62cm

Operatsioon, Ootel

Jah

Ei

Jah

Ei

Kensington

Jah

-5 - 20 °

Jah

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, Jaapani keel, Korea keel, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi, Türgi keel, Ukraina

Jah

100 protsenti

Kodu

Must

Hg (elavhõbe), Pb (plii)

50000 h

CE Mark, FCC Class B, CU-EAC, TUV/ISO9241-307, RCM, CECP, BSMI, cETLus

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.