Philips V Line 243V7QSB 890130137

Philips V Line 243V7QSB 890130137

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips V Line 243V7QSB/00. Ekraani diagonaal: 60,5 cm (23.8"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: IPS, Ekraan: LED, Reaktsiooniaeg: 8 ms, Ekraani heledus: 250 cd/m², Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. VESA paigaldamine. Energy Star sertifikaat. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

Full HD

IPS

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

16,78 miljonit värvi

16:9

Ei

10000000:1

SmartContrast

16:9

60,5 cm

0,275 x 0,275 mm

30 - 83 kHz

56 - 76 Hz

52.704cm

29.646cm

Jah

Jah

Jah

Jah

1080p

W-LED

Jah

93 punkti tolli kohta

Lame

LED

23.8

1920 x 1080

8 ms

178 °

178 °

Ei

1

1

Jah

11.5cm

Jah

Vahelduvvool, VGA

Jah

100 protsenti

Must

Cd (kaadmium), Hg (elavhõbe)

Must

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

50000 h

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 IOT Core,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Wind

Jah

Ei

Kensington

Jah

Jah

100 x 100 mm

Operatsioon, Ootel

Jah

-5 - 20 °

Jah

CHI (SIMPL), CHI (TR), CZE, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Finnish, Prantsuse keel, GRE, HUN, Itaalia, JPN, KOR, Polish, Portugali, Russian, Swedish, TUR, UKR

Jah

0,5 W

13,82 W

50/60 Hz

0,5 W

100-240 V

0 - 40 °C

-20 - 40 °C

20 - 80 protsenti

0 - 3658 m

0 - 12192 m

Jah

Hõbe

RoHS, CU, SEMKO, cETLus, TUV/ISO9241-307, WEEE, TCO certified, CE Mark, FCC Class B, ICES-003, RCM, UKRAINIAN, CECP

54cm

20.9cm

41.5cm

3.5kg

3.1kg

32.5cm

4.5cm

54cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.