ProLite LED VA 21.5" XUB2294HSU-W1 FHD 1920x1080p 16:9 80M:1 (TYP 3000:1) 250CD 4ms 178/178 VGA/DP/HDMI SPK 2x1W PIVOT HAS C:WHI 890850345

ProLite LED VA 21.5" XUB2294HSU-W1 FHD 1920x1080p 16:9 80M:1 (TYP 3000:1) 250CD 4ms 178/178 VGA/DP/HDMI SPK 2x1W PIVOT HAS C:WHI 890850345

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

16:9

Ei

Full HD

LED

Lame

1920 x 1080 (HD 1080)

3000:1

75 Hz

16,78 miljonit värvi

16:9

80000000:1

54,6 cm

0,248 x 0,248 mm

30 - 83 kHz

30 - 83 Hz

47.6cm

26.78cm

Jah

99 protsenti

21.5

1920 x 1080

VA

4 ms

178 °

178 °

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

2

2 W

5 - 35 °C

-20 - 60 °C

CE, TÜV-GS, VCCI-B, PSE, CU

Must, Valge

Jah

1

1

Jah

2.0

2

1

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

13cm

100 x 100 mm

Kensington

Jah

Jah

90 - 45 °

Jah

-5 - 22 °

Jah

19 W

0,5 W

0,26 W

50 Hz

100 - 240 V

23 kWh

A+

4.7kg

35.2cm

21cm

48.85cm

Vahelduvvool, HDMI, USB

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.