Samsung C27F591FDU PC lamekuvar 68,6 cm (27") Full HD LED Kumer Hõbe, Valge 999854060

Samsung C27F591FDU PC lamekuvar 68,6 cm (27") Full HD LED Kumer Hõbe, Valge 999854060 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
231 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SAMSUNG C27F591FD 27inch TFT 16:9 1920x1080 250cd/m 3000:1 4ms Curved Monitor 2x5W HDMI 1xDP silver white

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

16:9

Ei

Full HD

LED

Kumer

1280 x 720 (HD 720),1920 x 1080 (HD 1080)

3000:1

60 Hz

16,78 miljonit värvi

W-LED

1080i,1080p

16:9

Mega kontrast

180cm

68,6 cm

0,311 x 0,311 mm

Jah

200 cd/m²

27

1920 x 1080

VA

4 ms

178 °

178 °

44.6cm

Jah

Jah

Vahelduvvool, HDMI

1,5 m

Jah

Jah

Jah

Kensington

Jah

-2 - 20 °

Jah

Jah

Ettevõtlus

Hõbe

Hg (elavhõbe)

Hõbe, Valge

Ei

1

1

Jah

1

Jah

Jah

Ei

Jah

1

Jah

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64

Jah

37 W

45 W

0,3 W

Jah

100 - 240 V

54 kWh

B

5 W

Jah

Ei

Ei

2

Ei

61.42cm

27.04cm

45.731cm

4.4kg

3.5kg

36.29cm

14.291cm

61.42cm

10 - 40 °C

10 - 80 protsenti

Jah

Jah

Jah

Jah

MagicBright, MagicUpscale

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.