Samsung C43J890DKU LED display 110,2 cm (43.4") Kumer Sinine 890482019

Samsung C43J890DKU LED display 110,2 cm (43.4") Kumer Sinine 890482019

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1039 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung C43J890DKU. Ekraani diagonaal: 110,2 cm (43.4"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 1200 pikslit, Reaktsiooniaeg: 5 ms, Loomulik kuvasuhe: 32:10, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud kõlar(id). Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 3.0 (3.1 Gen 1). VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Toote värv: Sinine

Spetsifikatsioonid

Ei

Kumer

16,78 miljonit värvi

2400:1

3840 x 1200

32:10

3000:1

180cm

Jah

110,2 cm

120 Hz

250 cd/m²

43.4

3840 x 1200

VA

5 ms

178 °

178 °

0,5 W

0,3 W

Jah

59 W

220 W

100 - 240 V

86 kWh

B

44.5cm

Jah

Kõrgust reguleeriv alus

1,5 m

Jah

Jah

DisplayPort, USB tüüp-C

Jah

Windows 10

Dark Blue Gray (Hair-line)

Mängimine

Sinine

Jah

Jah

Jah

Jah

12cm

100 x 100 mm

-2 - 17 °

Jah

10 - 40 °C

10 - 80 protsenti

Jah

Jah

1

USB 3.0 (3.1 Gen 1)

3

2

2.0

1

1.2

Ei

Jah

Jah

1052,3 x 328,8 mm

Jah

MagicBright, MagicUpscale

Jah

Ei

Ei

2

13kg

106.271cm

31.44cm

52.46cm

10.2kg

35.92cm

17.44cm

106.271cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.