Samsung S27H650FDU PC lamekuvar 68,6 cm (27") Full HD LED Lame Must 890241224

Samsung S27H650FDU PC lamekuvar 68,6 cm (27") Full HD LED Lame Must 890241224 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
229 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung S27H650FDU. Ekraani diagonaal: 68,6 cm (27"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED. Ekraan: LCD. Reaktsiooniaeg: 5 ms. Kontrastisuhe: 700:1. Loomulik kuvasuhe: 16:9, Vaatenurk, horisontaalne: 178°, Vaatenurk, vertikaalne: 178°. Sisseehitatud USB-jaotur, USB-jaoturi versioon: USB 2.0. VESA paigaldamine, Kõrguse reguleerimine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

250 cd/m²

16:9

Ei

Full HD

LED

Lame

1920 x 1080 (HD 1080)

1000:1

60 Hz

16,78 miljonit värvi

Mega kontrast

68 cm

59.789cm

33.632cm

200 cd/m²

27

1920 x 1080

TFT/PLS

5 ms

178 °

178 °

25 W

0,3 W

0,005 W

30 W

100 - 240 V

37 kWh

A

Ei

Ei

Jah

44.4cm

Kõrgust reguleeriv alus

Jah

Vahelduvvool, DisplayPort, HDMI

Jah

Jah

10 - 40 °C

10 - 80 protsenti

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

100 x 100 mm

Jah

Jah

-2 - 92 °

Jah

-45 - 45 °

Jah

Jah

1

1

1

USB 2.0

2

Ei

1

62.98cm

23.6cm

54.96cm

6.9kg

4.7kg

37.161cm

7.68cm

62.98cm

Ei

700:1

Jah

Jah

Jah

MagicBright, MagicUpscale

LCD

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.