MONITOR LCD 22" TOUCH/BLACK TD2220-2 VIEWSONIC 890443405

MONITOR LCD 22" TOUCH/BLACK TD2220-2 VIEWSONIC 890443405 Viewsonic

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
255 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Viewsonic TD2220-2. Ekraani diagonaal: 54,6 cm (21.5"), Reaktsiooniaeg: 5 ms, Ekraani heledus: 200 cd/m². Toote värv: Must. Puutetehnoloogia: Mitmikpuude, Keskmine tõrkeintervall (MTBF): 40000 h, Toetatud Windowsi operatsioonisüsteemid: Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium.... Kaldenurk: 5 - 20°, VESA-paigaldusliidesed: 100 x 100 mm, Toetatud paigutus: Horisontaalne. Toite tüüp: DC (alalisvool), Võimsustarve (tüüpiline): 26 W, Elektritarbimine (max): 43 W

Spetsifikatsioonid

TFT-ekraan

Optiline pilditehnika

Ei

54,6 cm

16:9

1000:1

200 cd/m²

54.6cm

478 x 269 mm

W-LED

20000000:1

24 - 83 kHz

50 - 76 Hz

Jah

Jah

21.5

1920 x 1080

LED

Jah

5 ms

170 °

160 °

511 x 66 x 310 mm

570 x 214 x 427 mm

Ei

1 tk

Jah

20 - 90 protsenti

0 - 40 °C

Ei

Must

100 x 100 mm

Jah

Horisontaalne

5 - 20 °

26 W

43 W

50/60 Hz

18 W

DC (alalisvool)

Jah

100 - 240 V

Mitmikpuude

Jah

Ei

40000 h

Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional,Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter,Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate,Windows 7 Ultimate x64

Ei

Jah

511 x 240 x 635 mm

4.92kg

3.96kg

31cm

6.6cm

51.1cm

1

1

Jah

3

CE,CB, BSMI, PSB, SASO, C-tick, e-standby, KC, UL/cUL, FCC-B (including ICES003), UL CoC, Mexico Energy, GOST-R/Hygienic, UkrSEPRO, TCO 5.2, Erp, CCC, China Energy, EPEAT Silver, WEEE, RoHS, SVHC

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.