Brother TD-2120N sildiprinter Vahetu termiline 203 x 203 DPI Juhtmega ühendatud 890737143

Brother TD-2120N sildiprinter Vahetu termiline 203 x 203 DPI Juhtmega ühendatud 890737143 Brother

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
449 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Brother TD-2120N. Printimistehnoloogia: Vahetu termiline, Maksimaalne resolutsioon: 203 x 203 DPI, Printimiskiirus: 152,4 mm/s. Toote värv: Must, Hall, Ekraan: LCD. Sisemälu: 32 MB, Välkmälu: 16 MB. Ühenduvustehnoloogia: Juhtmega ühendatud, Valitav ühenduvus: Bluetooth, Juhtmevaba LAN. Sisseehitatud vöötkoodid: 2D, CODABAR (NW-7), Code 128 (A/B/C), Code 39, Andmemaatriks, EAN13, EAN8, GS1 DataBar, GS1-128,..., Lindi pikkus: 1 m, Turvaalgoritmid: EAP-FAST,128-bit WEP,64-bit WEP,EAP-TLS,EAP-TTLS,LEAP,PEAP,SSID,TKIP,WPA-PSK,WPA2-PSK

Spetsifikatsioonid

Vahetu termiline

5.6cm

ESC P

203 x 203 DPI

152,4 mm/s

1.34kg

17.2cm

21.5cm

11cm

25 V

6 A

5 - 40 °C

-20 - 60 °C

20 - 80 protsenti

20 - 80 protsenti

32 MB

16 MB

70 MB

128 MB

Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional,Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter,Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate,Windows 7 Ultimate x64,Windows 8,Windows 8 Enterpr

Windows Server 2003,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012

2D, CODABAR (NW-7), Code 128 (A/B/C), Code 39, Andmemaatriks, EAN13, EAN8, GS1 DataBar, GS1-128, ITF, MaxiCode, Micro QR Code, MicroPDF417, PDF417, QR Code, UPC-A, UPC-E

1 m

EAP-FAST,128-bit WEP,64-bit WEP,EAP-TLS,EAP-TTLS,LEAP,PEAP,SSID,TKIP,WPA-PSK,WPA2-PSK

Juhtmega ühendatud

Bluetooth, Juhtmevaba LAN

1

Jah

1

Jah

Jah

LCD

Must, Hall

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.