Epson WorkForce DS-1630 1200 x 1200 DPI Flatbed + ADF skanner Must, Valge A4 890738748

Epson WorkForce DS-1630 1200 x 1200 DPI Flatbed + ADF skanner Must, Valge A4 890738748 Epson

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
439 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Epson WorkForce DS-1630. Maksimaalne skaneerimissuurus: 210 x 3048 mm, Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 1200 DPI, Sisendi värvisügavus: 30 bitti. Skaneerimistüüp: Flatbed + ADF skanner, Toote värv: Must, Valge. Anduri tüüp: CIS, Päevane käidutsükkel (maksimaalne): 1500 lehekülge, Valgusallikas: RGB LED. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4, Automaatse dokumendisööturi (ADF) meediumi kaal: 50 - 120 g/m². USB versioon: 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1), Standardliidesed: USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1)

Spetsifikatsioonid

1500 lehekülge

RGB LED

PDF

CIS

Fail, PC

4.082kg

12.192cm

29.718cm

31.75cm

1 tk

52cm

80cm

120cm

15cm

40 tk

50 tk

8 tk

10 tk

120cm

100cm

15cm

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Jah

Jah

Vahelduvvool, USB

Indoneesia

210 x 3048 mm

Jah

Jah

25 lk/min

8 bitti

10 kujutist minutis

1200 x 1200 DPI

30 bitti

30 bitti

A4

50 - 120 g/m²

3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1)

USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1)

Jah

100 - 120 V

0,15 W

11 W

50 - 60 Hz

5,8 W

0,8 W

Vahelduvvool

Jah

Ei

Flatbed + ADF skanner

Must, Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.