Epson WorkForce DS-1660W 600 x 600 DPI Lameskanner Must, Valge A4 890738785

Epson WorkForce DS-1660W 600 x 600 DPI Lameskanner Must, Valge A4 890738785 Epson

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
289 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Epson DS-1660W, WorkForce. Maksimaalne skaneerimissuurus: 210 x 297 mm, Optilise skaneerimise resolutsioon: 600 x 600 DPI, ADF skaneerimiskiirus (m/v, A4): 25 lk/min. Skaneerimistüüp: Lameskanner, Toote värv: Must, Valge. Päevane käidutsükkel (maksimaalne): 1500 lehekülge, Valgusallikas: ReadyScan LED, Skaneerimisfaili formaadid: JPG,PDF,TIFF. Automaatse dokumendisööturi (ADF) sisestusvõimsus: 50 lehte. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4, Maksimaalne skaneerimisala (automaatne dokumendisöötur): 89 x 127 mm, Minimaalne skaneerimisala (automaatne dokumendisöötur): 210 x 3048 mm

Spetsifikatsioonid

3.9kg

12cm

31.5cm

45.1cm

50 lehte

A4

89 x 127 mm

210 x 3048 mm

50 - 120 g/m²

A4,A5,A6

Jah

Jah

B5

Vahelduvvool

10 - 35 °C

-20 - 80 °C

20 - 80 protsenti

20 - 80 protsenti

Jah

Lameskanner

Jah

Must, Valge

210 x 297 mm

600 x 600 DPI

Jah

Jah

25 lk/min

1200 x 1200 DPI

25 lk/min

USB 3.0, Juhtmevaba LAN

Ethernet

1500 lehekülge

ReadyScan LED

JPG,PDF,TIFF

TWAIN

55 dB

TCP/IP, DHCP, DNS, SNMP, SLP

Vahelduvvool, USB

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.