Brother HL-L2350DW laser-printer 2400 x 600 DPI A4 WiFi 890485393

Brother HL-L2350DW laser-printer 2400 x 600 DPI A4 WiFi 890485393 Brother

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Brother HL-L2350DW. Printimistehnoloogia: Laser, Prindikassettide arv: 1, Maksimaalne resolutsioon: 2400 x 600 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Printimiskiirus (must-valge, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 30 ppm. Standardne sisestusvõimsus: 250 sheets. Standardne väljundvõimsus: 150 sheets. Kahepoolne printimine. Ekraan: LCD. WiFi. Toote värv: Grey

Spetsifikatsioonid

30 lk/min

17,5 s

7,5 lk/min

8,5 s

26 s

Executive suurus, Letter

10, C5, DL, Monarch

60 - 163 g/m²

60 - 105 g/m²

A4

76,2 - 215,9 mm

Võlakirjapaber, Ümbrikud, Sildid, Tavaline paber, Taaskasutatud paber, Paks paber, Õhuke paber

127 - 355,6 mm

A4,A5,A6

60 - 230 g/m²

48 dB

6,56 dB

Windows: Printer Drivers, Status Monitor, BRAdmin Light, Driver Deployment Wizard\nMac: (Download above software for Mac from Brother Solutions Centre)

7.2kg

18.3cm

36cm

35.6cm

600 MHz

Jah

Jah

1 joont

LCD

Hall

Jah

Laser

250 - 2000 lehekülge kuu kohta

1

2400 x 600 DPI

GDI

Ei

250 lehte

Paberisahtel

150 lehte

1.18 kWh/nädalas

48 W

460 W

3,9 W

0,5 W

Windows 10,Windows 7,Windows 8,Windows 8.1

Mac OS X 10.5 Leopard,Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2008,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2016

Jah

Apple AirPrint,Google Cloud Print,Mopria Print Service

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-PSK,WPA2-PSK

ARP, RARP, BOOTP, DHCP, APIPA(Auto IP), WINS/NetBIOS name resolution, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, LPR/LPD, Custom Raw Port/Port9100, SMTP Client, IPP/IPPS, FTP Server, SNMPv1/v2c/v3, HTTP/HTTPS server, TFTP client and server, ICMP, Web Services (

NDP, RA, DNS resolver, mDNS, LLMNR responder, LPR/LPD, Custom Raw Port/Port9100, IPP/IPPS, SMTP Client, FTP Server, SNMPv1/v2c/v3, HTTP/HTTPS server, TFTP client and server, ICMPv6, Web Services (Print)

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

USB 2.0, Juhtmevaba LAN

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele väljastuspunkti, Smarteni Logistikakeskusesse
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.