HP LaserJet Enterprise 700 M712dn 1200 x 1200 DPI A3 890462159

HP LaserJet Enterprise 700 M712dn 1200 x 1200 DPI A3 890462159

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2279 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP LaserJet Enterprise 700 M712dn. Printimistehnoloogia: Laser, Prindikassettide arv: 1, Maksimaalne käidutsükkel: 100000 lehekülge kuu kohta, Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. Printimiskiirus (must-valge, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 40 lk/min. Standardne sisestusvõimsus: 600 lehte, Standardne väljundvõimsus: 250 lehte. Kahepoolne printimine. Ekraan: LCD. Võrguvalmidus. Toote värv: Must, Hall

Spetsifikatsioonid

1200 x 1200 DPI

Jah

1

Laser

PCL 5e,PCL 6,PDF 1.4,PostScript 3

100000 lehekülge kuu kohta

Ei

A3

Kaardipakk, Ümbrikud, Sildid, Tavaline paber, Eelprinditud, Taaskasutatud paber, Läbinähtavused

A3,A4

A3 (297 x 420 mm)

512 MB

1024 MB

800 MHz

Jah

786 W

50 - 60 Hz

22,1 W

0,21 W

100-240 V

159.5kg

3 tk

LCD

Must, Hall

40 lk/min

20 lk/min

10,5 s

810 x 785 x 644 mm

858 x 989 x 392 mm

825 x 800 x 2082 mm

38.5kg

39.2cm

59.6cm

56.8cm

Jah

Apple AirPrint,HP ePrint

Jah

Ei

Ethernet,USB 2.0

Jah

Jah

250 lehte

0.2cm

0.2cm

0.2cm

0.2cm

10 - 90 protsenti

20 - 80 protsenti

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.