HP LaserJet Enterprise M608n 1200 x 1200 DPI A4 890415023

HP LaserJet Enterprise M608n 1200 x 1200 DPI A4 890415023 Hewlett Packard

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
710 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP LaserJet LaserJet Enterprise M608n. Printimistehnoloogia: Laser, Prindikassettide arv: 1, Maksimaalne käidutsükkel: 275000 lehekülge kuu kohta, Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Printimiskiirus (must-valge, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 61 lk/min. Standardne sisestusvõimsus: 650 lehte, Standardne väljundvõimsus: 500 lehte. Ekraan: LCD. Võrguvalmidus. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

1200 x 1200 DPI

Ei

Must

1

PCL 5,PCL 6,PDF 1.7,PostScript 3

275000 lehekülge kuu kohta

Laser

105

5000 - 25000 lehekülge kuu kohta

Ei

A4

Võlakirjapaber, Kaardipakk, Ümbrikud, Tugev paber, Sildid, Õhuke paber, Tavaline paber, Eelprinditud, Kare paber, Läbinähtavused

A4,A5,A6

B5,B6

Ethernet,USB 2.0

Jah

Jah

Jah

HP JetAdvantage Security Manager; HP SNMP Proxy Agent;

HP Connected, HP Device Experience (DXP), HP PCL 6 (XPS) Printer Driver, HP Software Installer/Uninstaller

49.7cm

21.6kg

38cm

46.6cm

43.1cm

Kodu ja kontor

Jah

Jah

LCD

2.7

Valge

61 lk/min

Manuaal

5,4 s

0.43cm

Jah

Apple AirPrint,HP ePrint,Mopria Print Service

10/100/1000Base-T(X)

Jah

Ei

512 MB

1536 MB

Jah

1200 MHz

Jah

Jah

15,3 W

2,622 kWh/nädalas

780 W

50 - 60 Hz

220-240 V

-20 - 40 °C

10 - 90 protsenti

10 - 80 protsenti

15 - 32,5 °C

Jah

Jah

11000 lehekülge

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.