KYOCERA ECOSYS P3055dn 1200 x 1200DPI A4 890184561

KYOCERA ECOSYS P3055dn 1200 x 1200DPI A4 890184561

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
409 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

KYOCERA ECOSYS P3055dn. Printimistehnoloogia: Laser, Prindikassettide arv: 1, Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Printimiskiirus (must-valge, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 55 lk/min. Standardne sisestusvõimsus: 500 lehte. Kahepoolne printimine. Ekraan: LED. Võrguvalmidus. Toote värv: Must, Valge

Spetsifikatsioonid

55 lk/min

Jah

Automaatne

6,6 s

25 s

675 W

11 W

0,9 W

Jah

Jah

Android, iOS

Jah

Bänner, Tavaline paber

70 - 216 mm

148 - 356 mm

A4

91.5cm

Bänner, Tavaline paber

A4,A5,A6

B5

Letter (media size)

60 - 120 g/m²

60 - 220 g/m²

TÜV-GS, CE

Jah

512 MB

2560 MB

5 joont

Jah

LED

Must, Valge

Jah

Must

Epson LQ,IBM ProPrinter XL24E,PCL 5c,PCL 6,PCL XL,PDF 1.7,PostScript 3

Laser

1

1200 x 1200 DPI

Ei

Jah

Ethernet, USB 2.0

2

15.5kg

32cm

41.6cm

38cm

6

500 lehte

Kassett, Paberisahtel

2600 lehte

100 lehte

500 lehte

Jah

SNMPv3

Jah

Apple AirPrint,Google Cloud Print,Kyocera Mobile Print,Mopria Print Service

HTTPS,IPPS,IPSEC,SSL/TLS

Jah

54,7 dB

50,4 dB

27,1 dB

1200 MHz

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.