BROTHER MFCJ5930DW color inkjet AIO 890439825

BROTHER MFCJ5930DW color inkjet AIO 890439825

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
479 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

TFT

3.7

35ppm

BR-Script 3,Microsoft XPS,PCL 6,PDF 1.7,XPS

27ppm

22ipm

20ipm

12ipm

11ipm

Jah

6s

1200 x 4800DPI

46.9cm

20.6kg

37.5cm

39.8cm

5.3cm

1200 x 2400DPI

Flatbed & ADF

213.9 x 353.6mm

19200 x 19200DPI

Cloud,E-mail,E-mail Server,FTP,File,Image,OCR,USB

14ppm

14ppm

10ppm

10ppm

JPG,TIF

PDF

48bit

24bit

Dual CIS

250sheets

Manual,Paper tray

600sheets

50sheets

100sheets

2

100sheets

A3

Coated paper,Glossy paper,Plain paper,Recycled paper

A3,A4,A5,A6

Glossy paper,Plain paper,Recycled paper

Executive (184 x 267mm),Folio (media size),Legal (media size),Letter (media size)

10,C5,DL,Monarch

9x13,10x15,13x18,13x20cm

0 - 80g/m²

0 - 80g/m²

0 - 80g/m²

Jah

Ethernet,NFC,USB 2.0,Wireless LAN

1

50dB

Jah

Jah

10 - 35°C

20 - 80%

Black,Cyan,Magenta,Yellow

Colour printing

Colour copying

Colour scanning

Mono faxing

Business

30000pages per month

Inkjet

Ei

Copy,Print,Scan

4

APOP,IMAP4,POP3,SMTP

Grey,White

30W

31W

6.5W

1.6W

0.04W

600 x 600DPI

12cpm

9cpm

2,4

25 - 400%

99copies

Jah

203 x 392DPI

203 x 196DPI

Jah

Jah

100

Jah

250locations

Jah

Jah

200pages

33.6Kbit/s

512MB

Ei

10,100Mbit/s

Apple AirPrint,Brother iPrint & Scan,Google Cloud Print,Mopria Print Service

64-bit WEP,128-bit WEP,802.1x RADIUS,EAP-FAST,EAP-MD5,EAP-TLS,EAP-TTLS,HTTPS,IPPS,PEAP,SMTP-AUTH,SNMP,SSL/TLS,WPA-AES,WPA-PSK,WPA-TKIP,WPA2-AES,WPA2-PSK,WPA2-TKIP,WPS

ARP, RARP, BOOTP, DHCP, APIPA (Auto IP), WINS/NetBIOS Name Resolution, DNS Resolver, mDNS, LLMNR Responder, LPR/LPD, Custom Raw Port/Port9100, IPP, FTP Client and Server, SNMPv1/v2c, TFTP server, SMTP Client, ICMP, Web Services (Print/Scan), CIFS Client, SNTP Client, POP3, IMAP4, HTTP Server

(Turned off as defalut) NDP, RA, mDNS, LLMNR Responder, DNS Resolver, LPR/LPD, Custom Raw Port/Port9100, IPP, FTP Client/Server, SNMPv1/v2, TFTP server, Web Services (Print/Scan), SMTP Client, POP3, CIFS Client, SNTP Client, IMAP4, ICMPv6, HTTP Server

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

576MHz

Jah

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional,Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter,Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate,Windows 7 Ultimate x64,Windows 8,Windows 8 Enterprise,Windows 8 Enterprise x64,Windows 8 Pro,Windows 8 Pro x64,Windows 8 x64,Windows 8.1,Windows 8.1 Enterprise,Windows 8.1 Enterprise x64,Windows 8.1 Pro x64,Windows 8.1 x64,Windows Vista Business,Windows Vista Business x64,Windows Vista Enterprise,Windows Vista Enterprise x64,Windows Vista Home Basic,Windows Vista Home Basic x64,Windows Vista Home Premium,Windows Vista Home Premium x64,Windows Vista Ultimate,Windows Vista Ultimate x64

Jah

Jah

Brother Control Center 4\nNuance PaperPort 14\nBrother Control Center 2

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.