Canon i-SENSYS MF732Cdw Laser 27 lk/min 1200 x 1200 DPI A4 WiFi 890258318

Canon i-SENSYS MF732Cdw Laser 27 lk/min 1200 x 1200 DPI A4 WiFi 890258318 Canon

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
409 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Canon i-SENSYS MF732Cdw. Printimistehnoloogia: Laser, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Kopeerimine: Värviline kopeerimine. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 600 x 600 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 600 x 600 DPI. Dupleksfunktsioonid: Koopia, Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte, Standardne väljundvõimsus: 150 lehte. WiFi. Otseprintimine. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

Laser

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Ei

50000 lehekülge kuu kohta

4

Koopia, Print

750 - 4000 lehekülge kuu kohta

Jah

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

SNMPv1, SNMPv3

Ettevõtlus

26.5kg

46cm

46.9cm

45.1cm

1200 x 1200 DPI

27 lk/min

8,6 s

0.5cm

PCL 5c,PCL 6,UFRII-LT

8,3 s

13 s

10 - 30 °C

20 - 80 protsenti

24 bitti

24 bitti

600 x 600 DPI

9600 x 9600 DPI

216 x 297 mm

Pilv, E-post, FTP, TWAIN, USB, WIA

14 tolli/min

27 tolli/min

256

10,100,1000 Mbit/s

64-bit WEP,128-bit WEP,802.1x RADIUS,AES,HTTPS,TKIP,WPA-PSK,WPA2-PSK

LPD, RAW, WSD-Print, Email, SMB, WSD-Scan, FTP-Scan, TCP/IP

Apple AirPrint,Canon PRINT Business,Google Cloud Print,Mopria Print Service

LPD, RAW, WSD-Print, Email, SMB, WSD-Scan, FTP-Scan, TCP/IPf

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

Jah

LCD

5

Valge

800 MHz

Ei

2

1024 MB

Jah

48 dB

48 dB

48 dB

28 dB

1400 W

50 - 60 Hz

17,7 W

0,8 W

1 kWh/nädalas

Jah

220 - 240 V

Jah

Jah

Ethernet, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

Jah

Jah

1 lehekülge

Jah

Jah

600 x 600 DPI

27 koopiat/min

999 koopiat

25 - 400 protsenti

10,2 s

12 s

Jah

2,4

Executive suurus, Oficio, Olekuteave

76,2 - 215,9 mm

127 - 355,6 mm

60 - 176 g/m²

52 - 163 g/m²

A4

50 - 105 g/m²

Ümbrikud, Läikepaber, Sildid, Tavaline paber, Postkaart, Taaskasutatud paber, Õhuke paber

A4,A5

B5

10,C5,DL

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Presto! Page Manager,\nMF Scan Utility,\nRemote User Interface (RUI),\nDepartment ID Management,\nToner Status Tool,\niW Management Console

PCL

Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2016

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.