CANON PIXMA TS9551C WH 890600598

CANON PIXMA TS9551C WH 890600598 Canon

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
269 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Canon PIXMA TS9551C. Printimistehnoloogia: Tint, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 4800 x 1200 DPI. Kopeerimine: Värviline kopeerimine, Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 2400 DPI. Dupleksfunktsioonid: Koopia, Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. WiFi. Otseprintimine. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

Tint

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Ei

Kodu ja kontor

Ei

5

Koopia, Print

Automaatne

Must, Tsüaan, Magenta, Pigmentmust, Kollane

Jah

SD,SDHC,SDXC

49,5 dB

3100 MB

14 W

1,2 W

0,3 W

50 - 60 Hz

100 - 240 V

9.7kg

19.3cm

36.6cm

46.8cm

1200 x 2400 DPI

Flatbed & ADF

216 x 297 mm

CIS

16 bitti

8 bitti

16

10 - 80 protsenti

15 - 30 °C

Jah

Jah

Jah

TFT-ekraan

4.3

Valge

Jah

Jah

Ethernet, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

1

USB Type-B

4800 x 1200 DPI

15 kujutist minutis

10 kujutist minutis

6,5 koopiat/min

99 koopiat

25 - 400 protsenti

Jah

2,4

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

A3

Käsitööpaber, Ümbrikud, Läikepaber, Kõrge resolutsiooniga paber, Mattpaber, Fotopaber, Tavaline paber, Keskmiselt läikiv paber

A3,A4,A5

B4,B5

Legal, Letter

10,DL

8.9x8.9, 17.5x25, 30x30, 10x15, 13x18, 13x13, 20x25, 25x30, A3, A4, Kiri

55 - 215,9 mm

89 - 676 mm

64 - 105 g/m²

Apple AirPrint,Mopria Print Service,PIXMA Cloud Link

10,100 Mbit/s

WEP,WPA-PSK,WPA2-PSK

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Windows 10,Windows 7,Windows 8.1

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra,Mac OS X 10.13 High Sierra

Android,Windows 10 Mobile,iOS

Easy-WebPrint EX

MP Driver including Scanning Utility

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.