HP DeskJet 2630 All-in-One Printer, valge 890259834

HP DeskJet 2630 All-in-One Printer, valge 890259834 Hewlett Packard

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP DeskJet 2630 kõik ühes printer mis võimaldab nii skanneerida, kopeerida kui ka printida dokumente üle internetiühenduse mille tõttu jäävad ära liigsed juhtmed. Printer ühildub ka telefonide ja tahvelarvutitega.

Spetsifikatsioonid

Termotindiprinter

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Ei

Home & office

1000 lehekülge kuu kohta

2

Ei

Ei ole toetatud

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

Ei

50 - 100 lehekülge kuu kohta

Manuaal

Jah

512 MB

Ei

Jah

360 MHz

A4

Fotopaber, Tavaline paber

A4,A5,A6

DL

USB 2.0, Juhtmevaba LAN

Jah

1

20 - 80 protsenti

5 - 40 °C

Jah

LCD

Sinine, Valge

4800 x 1200 DPI

7,5 lk/min

PCL 3

5,5 lk/min

20 lk/min

14 s

18 s

9 koopiat

600 x 300 DPI

6 koopiat/min

3 koopiat/min

1200 x 1200 DPI

Flatbed

216 x 297 mm

CIS

24 bitti

BMP,JPG,PNG,TIF

PDF

2.1

50/60 Hz

100 - 240 V

Apple AirPrint

Ei

Jah

3.42kg

14.9cm

30.4cm

42.5cm

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.