HP LaserJet Pro MFP M28a Laser 18 lk/min 600 x 600 DPI A4 890489565

HP LaserJet Pro MFP M28a Laser 18 lk/min 600 x 600 DPI A4 890489565 Hewlett Packard

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP LaserJet Pro MFP M28a. Printimistehnoloogia: Laser, Printimine: Mono printimine. Maksimaalne resolutsioon: 600 x 600 DPI. Kopeerimine: Mono kopeerimine. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 600 x 400 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 150 lehte, Standardne väljundvõimsus: 100 lehte. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

Laser

Mono printimine

Mono kopeerimine

Värviskaneerimine

Ei

8000 lehekülge kuu kohta

Ei

1

Ei ole toetatud

Must

Jah

100 - 1000 lehekülge kuu kohta

Kodu ja kontor

Jah

500 MHz

32 MB

32 MB

Ei

Jah

600 x 400 DPI

18 koopiat/min

99 koopiat

25 - 400 protsenti

12,3 s

Ei ole toetatud

Ei

Ei

10 - 32,5 °C

30 - 70 protsenti

-20 - 60 °C

10 - 90 protsenti

Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra

Windows 10,Windows 7,Windows 8,Windows 8.1

Jah

Jah

Hõbe

LED

Valge

18 lk/min

600 x 600 DPI

PCLm,URF

8,2 s

0.2cm

1200 x 1200 DPI

Flatbed

216 x 297 mm

BMP,JPEG,PNG,TIFF

PDF

24 bitti

2,1

CIS

256

Jah

USB 2.0

Ei

1

50 - 60 Hz

0,456 kWh/nädalas

0,1 W

2,9 W

0,6 W

365 W

220 - 240 V

A4

Ümbrikud, Sildid, Tavaline paber, Postkaart

A4,A5,A6

Letter

10,C5,DL

5.4kg

19.7cm

26.4cm

36cm

HP Software Installer, HP Software Uninstaller, HP Device Experience, HP Web Services Assist, HP Scan Application, HP Product Improvement Study

Jah

HP Printer Assistant, HP Device Toolbox, HP Utility

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.