HP LJ Pro 500 MFP M521 dn 890437981

HP LJ Pro 500 MFP M521 dn 890437981

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
889 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP LaserJet Pro M521dn. Printimistehnoloogia: Laser, Printimine: Mono printimine. Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 600 x 600 DPI. Optilise skaneerimise resolutsioon: 300 x 300 DPI. Dupleksfunktsioonid: Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 500 lehte. Toote värv: Must, Hall

Spetsifikatsioonid

40 lk/min

1200 x 1200 DPI

PCL 5e,PCL 6,PostScript 3

8 s

Laser

Mono printimine

75000 lehekülge kuu kohta

Ettevõtlus

Print

Must

1

2000 - 6000 lehekülge kuu kohta

Must, Hall

22.3kg

50.8cm

46.5cm

46.5cm

Jah

Ei

Ethernet, USB 2.0

Juhtmevaba LAN

1

760 W

18,2 W

4,3 W

0,3 W

50/60 Hz

220 - 240 V

Jah

30 - 70 protsenti

10 - 32 °C

Jah

Jah

Windows Server 2008,Windows Server 2012

Jah

Uus

600 x 600 DPI

40 koopiat/min

25 - 400 protsenti

99 koopiat

300 x 300 DPI

Flatbed & ADF

216 x 356 mm

1200 x 2400 DPI

E-post, Faks, Fail, Pilt

14 lk/min

19 lk/min

Koopia, Faks, Print, Skaneerimine

300 x 300 DPI

100

100 asukohta

250 lehekülge

33,6 Kbit/s

500 lehte

50 lehte

100 lehte

250 lehte

A4

Kaardipakk, Ümbrikud, Sildid, Tavaline paber, Läbinähtavused

A4,A5,A6

B5,B6

B5,C5,C6

A4 (210 x 297 mm)

Jah

Jah

LCD

3.5

256 MB

256 MB

1

800 MHz

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.