HP OfficeJet 7510 Termotindiprinter 15 lk/min 4800 x 1200 DPI A3 WiFi 890291989

HP OfficeJet 7510 Termotindiprinter 15 lk/min 4800 x 1200 DPI A3 WiFi 890291989 Hewlett Packard

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
123 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP OfficeJet 7510. Printimistehnoloogia: Termotindiprinter, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 4800 x 1200 DPI, Printimiskiirus (värviline, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 8 lk/min. Kopeerimine: Värviline kopeerimine. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 4800 x 1200 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Faksimine: Värviline faksimine. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte, Standardne väljundvõimsus: 75 lehte. WiFi. Otseprintimine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Termotindiprinter

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Värviline faksimine

Kodu ja kontor

12000 lehekülge kuu kohta

Jah

4

Ei ole toetatud

Ei

Manuaal

200 - 800 lehekülge kuu kohta

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

Jah

1,89 W

0,31 W

50 - 60 Hz

27,7 W

100 - 240 V

4800 x 1200 DPI

15 lk/min

PCL 3

8 lk/min

A3

Läikepaber, Fotopaber, Tavaline paber

A3,A4,A5,A6

C5,C6,DL

B4,B5

Apple AirPrint,HP ePrint,Mopria Print Service

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

LCD

2.65

Must

Jah

Ethernet, RJ-11, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

Jah

1

1

13.02kg

36.6cm

48.3cm

61.3cm

99 koopiat

4800 x 1200 DPI

9 koopiat/min

6 koopiat/min

25 - 400 protsenti

1200 x 1200 DPI

Flatbed & ADF

216 x 356 mm

CIS

24 bitti

2 tolli/min

BMP,JPG,PNG,TIF

PDF,RTF,TXT

256

1.9

256 MB

Ei

256 MB

500 MHz

203 x 196 DPI

4 s/lk

48 asukohta

100 lehekülge

33,6 Kbit/s

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.