HP OJ 7612 e All in One Wide Format 999975442

HP OJ 7612 e All in One Wide Format 999975442

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP OfficeJet 7612. Printimistehnoloogia: Termotindiprinter, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 4800 x 1200 DPI, Printimiskiirus (värviline, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 8 lk/min. Kopeerimine: Värviline kopeerimine. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 4800 x 1200 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Faksimine: Värviline faksimine, Dupleksfunktsioonid: Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte. Standardne väljundvõimsus: 75 lehte. WiFi. Otseprintimine

Spetsifikatsioonid

75 lehte

Jah

Jah

LCD

2.66

256 MB

Jah

Ethernet, RJ-11, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

1

4800 x 1200 DPI

9 koopiat/min

6 koopiat/min

25 - 400 protsenti

99 koopiat

29 koopiat/min

33 koopiat/min

17.6kg

29.7cm

50.511cm

61.7cm

5 - 40 °C

20 - 80 protsenti

300 x 300 DPI

4 s/lk

110

48 asukohta

2 MB

Termotindiprinter

Värviline printimine

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Värviline faksimine

12000 lehekülge kuu kohta

Print

5

Jah

200 - 800 lehekülge kuu kohta

Home & office

Must

Jah

Jah

Jah

Paberisahtel

250 lehte

15 lk/min

4800 x 1200 DPI

PCL 3,PCL 3 GUI

4800 x 1200 DPI

8 lk/min

16 s

19 s

0.33cm

0,31 W

27,7 W

50/60 Hz

100 - 240 V

BMP,JPG,PNG,TIF

1200 x 1200 DPI

Flatbed & ADF

297 x 432 mm

E-post, Mälukaart, PC

PDF,RTF,TXT

Apple AirPrint,HP Auto Wireless Connect,HP ePrint

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

A3

Kaardipakk, Ümbrikud, Fotopaber, Tavaline paber

A3,A4,A6

B4,B5

C5,C6,DL

10x15,13x18 cm

A3+

60 - 105 g/m²

Jah

HP Printer Software, HP Update, HP Photo Creations

Pronks

Jah

CECP

Jah

400 lehekülge

330 lehekülge

Jah

Jah

500 MHz

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.