KYOCERA M2540DN A4 40 ppm printer/värvis 890258319

KYOCERA M2540DN A4 40 ppm printer/värvis 890258319

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

KYOCERA ECOSYS M2540dn. Printimistehnoloogia: Laser, Printimine: Mono printimine. Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Kopeerimine: Mono kopeerimine, Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 600 x 600 DPI. Faksimine: Mono faksimine, Dupleksfunktsioonid: Koopia, Faks, Print, Skaneerimine. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte. Toote värv: Must, Valge

Spetsifikatsioonid

Mono printimine

Mono kopeerimine

50000 lehekülge kuu kohta

Värviskaneerimine

Mono faksimine

1

Ettevõtlus

Laser

Koopia, Faks, Print, Skaneerimine

Must

93

Automaatne

Must, Valge

1200 x 1200 DPI

Microsoft XPS,PCL 5e,PCL 6,PCL XL,PostScript 3

40 lk/min

17 s

6,4 s

Jah

Jah

150 lehte

Jah

2, 4

25 - 400 protsenti

999 koopiat

6,4 s

Jah

Jah

Apple AirPrint,Google Cloud Print,Kyocera Mobile Print,Mopria Print Service

10,100,1000 Mbit/s

Jah

Ei

19kg

43.7cm

41.2cm

41.7cm

Jah

5 joont

LCD

512 MB

Jah

1536 MB

SD,SDHC

Jah

TÜV/GS, CE, ISO 9001, ISO 14001

TK-1170

250 lehte

Kassett, Paberisahtel

850 lehte

100 lehte

1

3

A4

A4,A5,A6

B5,B6

60 - 163 g/m²

60 - 220 g/m²

Legal

50 - 160 g/m²

60 - 163 g/m²

70 - 216 mm

148 - 356 mm

Ethernet, USB 2.0

600 x 600 DPI

Flatbed & ADF

E-post, FTP, SMB, USB

23 lk/min

40 lk/min

16 lk/min

32 lk/min

JPG,MMR,TIF

PDF,XPS

TWAIN,WIA

50/60 Hz

661 W

661 W

21 W

1 W

220-240 V

52 dB

52 dB

48 dB

400 x 400 DPI

3 s/lk

JBIG,MH,MMR,MR

33,6 Kbit/s

Jah

800 MHz

Jah

Mac OS X 10.10 Yosemite, Mac OS X 10.11 El Capitan, Mac OS X 10.5 Leopard, Mac OS X 10.6 Snow Leopard, Mac OS X 10.7 Lion, Mac OS X 10.8 Mountain Lion, Mac OS X 10.9 Mavericks

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.