Epson EcoTank ITS L3050 5760 x 1440DPI Tint A4 33lk/min WiFi 890267837

Epson EcoTank ITS L3050 5760 x 1440DPI Tint A4 33lk/min WiFi 890267837

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Epson EcoTank ITS L3050. Printimistehnoloogia: Tint, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 5760 x 1440 DPI, Printimiskiirus (värviline, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 15 lk/min. Kopeerimine: Värviline kopeerimine, Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 2400 DPI. Dupleksfunktsioonid: Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 100 lehte. Standardne väljundvõimsus: 30 lehte. WiFi. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

5760 x 1440 DPI

15 lk/min

33 lk/min

1200 x 2400 DPI

BMP,JPG,TIF

PDF

CIS

A4

Ümbrikud, Fotopaber

A4,A5,A6

Legal

B5

C6

DL

10x15,13x18 cm

4.9kg

16.9cm

30.4cm

44.5cm

36 dB

Jah

Jah

Epson Scan

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

USB, Juhtmevaba LAN

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Print

Tint

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

Must

100 lehte

Paberisahtel

1

30 lehte

50/60 Hz

11 W

3,6 W

1,4 W

0,3 W

110 - 240 V

Ei

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-PSK

Epson Connect

Ei

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.